Uusia suunnitelmia on tälle vuodelle seuraavanlaisesti:

Ruoka:

Olen syksystä lähtien syönyt aamupalana puuroa ja siihen päälle mehukeittoa ja rasvatonta raejuustoa. Palasin nyt takaisin ruisleipään ja aamupalajuustoon. Yhtä vähän tai paljon ne pitävät nälkää. Puuroa syön esimerkiksi töistä kotiin tullessa, jos on tarpeeksi aikaa ennen salille tai hiihtämään lähtöä. Yritän myös mahdollisuuksien mukaan pysyä päivällä salaattilinjalla ja syödä sitten illalla jotain muuta. Lounas pitäisi kai suositusten mukaan olla se järeämpi ateria mutta jostain syystä minulla on aivan sama mitä syön päivällä, minun tulee heti nälkä. Salaatti on ainoa mikä pitää nälän poissa edes hiukan pidempään.

Ehkä jos voisin syödä aamupalan esimerkiksi klo 9, niin ei olisi ongelmia. Vaan kun aamupala on noin klo 4-5, niin jo viimeistään aamuyhdeksältä on pakko syödä välipala, eikä mikään hedelmä riitä.

Kuntoilu:

Yritän nyt inspiroitua jostain uudesta liikuntaharrastuksesta. Kahvakuulailua menen kokeilemaan tällä viikolla. Otan myös pilateksen takaisin ohjelmistoon, samoin jokin tanssillinen liikuntamuoto pitäisi saada mahtumaan aikatauluihini. Mun kuntosalikäynnit on vähän sellaisia ja tällaisia nykyisin. Huomaan sen siitäkin, että pidän päällä jo välillä hupparia, ettei tule liian kylmä... Hikiliinalla ei juuri ole käyttöä. Täytyy kaivaa jostain ne mun viimeisimmät ohjelmat ja katsoa mitä oikeasti teen niistä. Toki olen vaihtanut käsipainoissa kilot jo neljästä kilosta seitsämään ja monissa laitteissa lisännyt painot miltei kaksinkertaisiksi. Mutta mutta: ne liikkeet, joilla minun piti kaventaa reisiä ja pienentää allit, ne kyllä loistavat poissaolollaan. Huomasin taas kylppärissä pullistellessani, että minulla näkyy lihakset käsivarsissa tosi hienosti mutta ne allit, voi ei, ne on aivan kammottavat, eikä niiden suhteen ole tapahtunut mitään muutosta. Tarvii varmaan ensi kesänä juhlissa teipata käsivarret jeesusteipillä...