Olin kuntosalilla tänään. Jo pidemmän aikaa olen joka laitteessa ruvennut laittamaan lisää painoja, kun jotenkin tuntuu, että olen jämähtänyt kehityksessä. Kaksi kertaa viikossa ei riitä tekemään muutoksia sinne mihin haluan eli alleihin ja reisiin. Hauisvääntöjä olen tehnyt laitteella mutta tänään ajattelin pitkästä aikaa tehdä ihan perinteisesti käsipainoilla. Otin ensin viiden kilon painot ja totesin, että jopas tuntuvat kevyiltä ja vaihdoin kuuden kilon painoihin. Olivat kammo painavat. Ihmettelin, että jopa on eroa tekemisellä, vaikkei ole kuin kilo eroa painoissa. Tein ekan viidentoista sarjan molemmilla käsillä ja sitten toisessa tuli hyytyminen. Nöyränä piti mennä hakemaan viiden kilon painot takaisin. Katsoin vielä painoja uusiksi ja huomasin, että olin tehnyt yhdeksän kilon painoilla vääntöjä... Huh, ilmankos ne olivat niin painavan tuntuiset. No, tästä pystyi päättelemään, että turha kokeilla niitä kuuden kilon painoja ollenkaan, otin suoraan seiskat käyttöön. Nekin tuntuivat kevyiltä niiden ysien jälkeen.