Minä olen nyt yrittänyt elää Kiloklubin suositusten mukaan. Kaloreita on pitänyt etsiä yhdestä jos toisestakin ruokalajista, jotta niitä saisi kokoon, kun energiavajeeni näyttää olevan kammottavan suuri. Olen lorauttanut öljyä joka ruokaan, syönyt vähemmän vähärasvaisia tuotteita. Käynyt ulkona lounaalla ja ottanut kunnon lounasruoan ja sen seitsemän salaattia ja vielä päälle kipollisen pähkinöitä joka ilta.

Ja millä seurauksella: vaatteet kiristävät siihen malliin, ettei kyllä paino ole tippunut. Olo on tosi väsynyt ja nuutunut, vatsaa kouristaa. Nämä ei miun maun mukkaiset ruoat tekevät ähkyn ja huonon olon ja nälän heti perään, kaikki maailman mieliteot on päällänsä, voisi syödä ihan mitä vaan.

Eilen töistä tullessa huonoon oloon tuli lisäksi vielä maailman pyöriminen. Taivas oli pitkittäin ja maa poikittain ja minä en todellakaan ole mitään pyörtyilevää sorttia. Kun selvisin siitä, totesin, että nyt riittää nämä ruokakokeilut. Sanoi kuka mitä hyvänsä, niin minä syön tänään salaattia tonnikalan ja raejuuston kera oli se sitten kuinka rasvatonta hyvänsä. Ja pähkinät ovat oravien ruokaa!! UGH!