Joskus tuli soiteltua ja viestiteltyä niin paljon, että nostin rajoja elisan sopparissani. Minulla on myös saman firman mobiililaajakaista, se maailman hitain. Olen kironnut nimenomaan tuon laajakaistan niin moneen kertaan, koska pätkii ja heittää ulos vähän väliä. Olen myös miettinyt jonkinlaisen kanavapaketin hankkimista, lähinnä lätkäkisojen takia. Minulla on lisäksi kohta 7 vuotta vanha perussimpukkapuhelin, joka on kyllä vahvaa tekoa mutta alkaa olla finaalissa. Olin joskus taannoin laittanut johonkin nettikyselyyn, että joo haluaisin pienempiä puhelinlaskuja, joo haluan uuden puhelin. Tänään soitti DNA:lta tyyppi. Erittäin pitkän puhelun jälkeen minä olen nyt kohta DNA:n asiakas. Saan jonkin aikaa puolet halvemmalla puhelut ja viestit ja lopullinenkin hinta on huomattavasti halvempi kuin nykyisellä operaattorilla. Ostan myös uuden puhelimen samaan syssyyn, Samsungin Galaxy Minin. Maksaa noin puolet netin hinnoista. Vaihdan myös laajakaistan samalla heille, tosin sovimme sen vasta niin, että laittavat mokkulan tulemaan samaan kuormaan ja saan testata sitä pari viikkoa, on maksiminopeuksinen ja maksaisin siitä pari euroa kuussa enemmän kuin tuosta nykyisestä, minkä kanssa menee hermot. Kun nyt otan molemmat heiltä, saan lisäpalveluna netin käytön kännykkään ylärajattomasti ilmaiseksi. Lisäksi saan tilaajalahjana Canal Plus -kortin ilmaiseksi kolmeksi kuukaudeksi, jonka jälkeen sen voi lopettaa vaikka heti.

Saas nähä. Hyvältä kaikki kuulosti. Olen pähkäillyt näitä koko talven mutta ajatuskin siitä, että pitäisi mennä kauppaan tutkimaan kymmeniä puhelimia ja testaamaan niiden tomivuutta, on saanut ajan vain kulumaan.