Tänään kävin sitten kuulemassa tulokset verikokeista ja näytteistä. Työterveyslääkäri avasi keskustelun kysymällä, mitä minä oletan tuloksissa olevan. Oli hiukan tukka pystyssä -olo. Mutta: tulokset olivat täysin puhtaat, niiden mukaan olen terve, erittäin terve ihminen. Minä en niistä mitään ymmärrä mutta mikään luku ei ollut edes kiikun kaakun rajalla vaan olin aina siellä paremmalla puolella. Tämä oli tietysti iloinen uutinen mutta kysyin surkeana, että mikä minua sitten vaivaa, kun tuntuu kuin kulkisin ihan sumussa, väsyttää ja heikottaa. Hän kysyi josko haluaisin mennä psykiatrin vastaanotolle... No ei minulla vika ole korvien välissä vaan hänen mielestään oireet viittaavat joko siihen, että olen syvästi masentunut tai minulla on burnout. Sanoin, ettei varmasti ole kumpikaan kyseessä. Nyt on vielä pari erikoislääkäriä käymättä. Toinen heistä on reumalääkäri, jonka kanssa mietitään aloitetaanko fibromyalgia-lääkitys, joka saattaisi kohentaa oloani, ja olisiko jo tarpeen mennä uudelleen kuntoutukseen. Viimeksi olin tammikuussa 2007.

Jep, mennään keskiviikossa ja minun kuntoilut tällä viikolla on kävely 40 minuuttia. No, välillä tällaisia viikkoja...