Nyt on juhannus juhlittu ja vietetty vapaata viikonloppua ja on edessä paluu arkeen. Onneksi sää on hieman viilentynyt, joten pääsee illallakin lenkille eikä tää mun kärventynyt nahka saa lisää aurinkoa.

Viikon ohjelmassa olisi pari-kolme pidempää lenkkiä sauvojen kera tai ilman, kuntosali pari kertaa, ja sitten löysin tämän 100 punnerruksen ohjelman. Olen aivan onneton näissä punnerrusjutuissa, joten tämä on kuin minua varten tehty. Aloitan tänään testillä, jossa lienen kategoriassa 1 eli 0-5 punnerrusta.

Mun kuntosalikäynnit eivät jotenkin vaan nyt niinsanotusti skulaa. Sali on osan päivistä kiinni ja jotenkin minun aikatauluni ei mene yksiin aukioloaikojen kanssa, kun töissäkin pitää arkipäivät olla. Yritän tällä viikolla saada nuo kaksi käyntiä onnistumaan, joka sekin on hiukan vähän, se kolmas käynti olisi pitänyt vielä saada. No, josko nuo punnerrukset korvaavat yhden käynnin.

Ruokapuolikin on ollut sitä ja tätä ja nyt sekin on saatava upean elämän vaatimiin puitteisiin.